Tuesday, July 21, 2009

MAKEP SMK Beaufort

Salam ceria,
alahai umi .............baru ada kesempatan nak post pasal majlis anugerah kecemerlangan prestasi sek umi.dah lepas pun tanggal 18 Julai 2009 majlis tu berlangsung. Tema kali ni "25 TAHUN smk BEAUFORT GEMILANG" dan selamat ulang tahun SMKB yang ke25 pada tahun ni.. moga trus maju jaya.

pertamanya, umi ucapkan syabas dan tahniah kepada semua pihak yang bertungkus lumus menjayakan majlis grand spti ni. solute la... bab 2 keje mcm ni. tak semua orang dpt buat terutama boss majlis En Azami dan krew2 dia. lagi pihak sekolah sendiri jugak.. berkat muafakat membawa berkat...btulkan!!!! umi cma tolong2 balik tabir je. tlg siapkan buku atur cara aje. tu pun my leader kak maya ali banyak bantu mengedit buku tersebut.. thanks.kalu umi di beri mandat, tak terlaksana bangkalih..

majlis ni stat jam 9pg dan dirasmikan oleh Peg. Pelajaran Daerah Beaufort iaitu En Salleh Idris. mandangkan keje umi dah siap sblm majlis, hari tersebut umi jadi penonton aje. banyak duduk atas krusi.. sambil tengok persembahan dan murid yang terima penghargaan.

well, tuk murid2 SMKB yang dapat anugerah terbaik dan penghargaan, umi ucapkan tahniah dan syabas. moga itu menjadi pendorong untuk kejayaan yang lbih gemilang pada masa depan. Insya Allah. Tahniah juga kepada tokoh murid iaitu adik Yanson dan Siti Aisyah. serta murid harapan deq Aliyah Nur dan Khairul Amrullah. Jadikan diri kamu sebagai ikon agar menjadi contoh kepada rakan2 yang lain.
tokoh murid SMKB 2009 Adik Yanson Yanjurus
untuk tu kita layan gambar2 yang sempat umi snap masa hari tersebut
umi bersama ustz wani dan hajah hasnah

umi dengan mc majlis cg Jalita dan SMD Fauzi serta kak Lan dan kak Pah


SELAMAT MAJU JAYA......jumpa lagi pada MAKEP 2010














1 comment:

Unknown said...

heheheh... ada tselit gmbr kiter la, walopun x posing tgk camera.paling best dpt cover perut... heheheh...