Thursday, July 16, 2009

SYAUQI

Namaku umi dgn abi tetapkan sebagai ADIB SYAUQI b RUSLIMI

Umi dan abi serta adik2 ku panggil abang
kengkawan panggil syauqi kekadang adib
tuk YA aku ... ntah ??? dia panggil syauti pulak.
apapun aku senang dengan apa yang mereka panggil asalkan jangan yang bukan2. meh tgok ni gambar abg umur 2 tahun...kelakaunya...



Umi bersalinkan ku pada 29 November 2003...wah umur ku nak masuk 6 tahun ujung tahun ni... besar dah nanti sama mcm abi
kat mana erk aku dilahirkann.... oooooooooo kat Hospital Daerah Besut. waktu tu cuti sekolah.
masa tu raye , jadi umi sempat beraya jap jerrr selebihnya lagi standby nak tunggu aku kuar. maklumlah permata hati sulung mereka...

tepat jam 2.30 aku lahir dan melihat alam maya ini. alhamdulillah masih lagi bernafas sampai sekarang. ku mohon pada MU ya Allah panjangkan umurku dan beri aku kejayaan dunia dan akhirat dan sempatkan aku membalas jasa mereka suatu ketika nanti atas apa yang telah dikorbankan untuk besarkan aku



ku punya dua adik satu laki2 dan satu pompuan. namanya anis sufiyyah dan amsyar mustaqim
kecik2 dulu ada nyusu neneng umi tapi tak full pun stkat 1 tahun 3 bulan aje. aku tak tahu knapa. tetiba aku tak mau .tak pelah skrg2nya aku nyusu jugak...hee.heee

sekarang aku belajar kat PASTI BAITUL HIKMAH. kat ane tuuuu...??? alaaa,,,tepi umah aku jerr. di Taman inti subur. umah abaang no 3A. haaaa...tu satu kelebihan aku tak yah nak mintak duit tambang bas dengan umi. tapi tahun ni jerrr. tahun dpan mungkinan aku kna bdikari sendiri cz aku dah nak darjah satu sek jauh kit. jalan kaki sampai tapi ponat bahhhh. gambar abg dan kakak masa siap2 nak pi main sukan sek kami .

welll, apa pun doakan aku sucess sokmo.
ni muka abg yang hensom ni ..nanti tgok jerrr jangan komen lebih2. ni mix muka umi dan abi. cayalahh
ok selamat mengenali abang qie..


No comments: